Dan före dan.

     Datum: 2007-12-23 Kl: 14:35:10
Det är nästan den bästa dagen för utom dagen efter julafton då. För just idag så vet man inte riktigt vad som kommer hända på julafton. Även fast jag vet precis hur dagen kommer att bli.
Men det är just idag som man kan sitta och fanticera om hur julafton kommer bli. Jag brukar tänka på hur jag skulle reagera om något roligt hände. Som om till exempel någon gamling tappade löständerna i maten eller att tomten skulle få kramp och inte kunna gå in genom dörren. Så att man måste boxera in honom eller något i den stilen. Det hade faktiskt varit lite kul.

Idag är också en sådan dag som man känner sig kristen på. För det känns som man inte riktigt får gå någonstans eller vara med någon. Alltså som om det var en söndag för en kristen. I och för sig så är det ju söndag idag kom jag på. Men jag har bara döpt mig och konfimerat mig. Det är det kristnaste jag har gjort i mitt liv. Okej, vatt med i lillkören också när jag var 6 bast och hade en ful toffs i luggen.
Så det ska rent tekniskt sätt inte kännas som en kristen söndag för mig eftersom jag själv inte anser mig som en mega kristen människa.
Men varför gör det det då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0