God Jul

     Datum: 2007-12-23 Kl: 22:41:58
God Jul alla kära läsare. Eller ja, god jul till dom 5 läsare jag har.
Hoppas ni får en bra och rolig julafton, för det ska jag med ha.
Eller, bra i alla fall. Rolig vet jag väll inte om jag kan säga att jag kommer få.
För hur kul är det på en skala att sitta och häcka framför Kalle & Ferdinand med mormor,
hennes 3 bröder och min mammas 2 kusiner.
Den ena av dessa två kusiner har världens största framtänder med överbett.
Då menar jag verkligen världens största tänder med. Det är inte vackert någonstans.
Men släkten kan jag tyvärr inte göra om för jag kom ju sist.
Men man får väl tacka och bocka för det man fick till släkt.

Min jul kommer absolut inte bli så rolig kommer jag på nu när jag tänker efter.
Mina kristna kusiner kommer inte ens.
Jag har två ynkans kusiner. Två stycken. På köpet är dom ultra kristna.
Om inte ens dom kommer på julafton, då fattar ni hur tråkigt jag kommer få?

Men men. Jag ska ha det så kul jag kan bland gamlingar och julklappar.
God Jul Everyone .

image32


Kommentarer
Postat av: Hang

DU FÅR JU MASSA KOSINGAR! :O

2007-12-24 @ 00:30:30
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0