Jag tar tag i mitt liv.

     Datum: 2007-12-19 Kl: 10:11:00
Nu tar jag här med tag i min blogg. Det är andra gången jag säger det nu. Men jag lyckas aldrig.
Jag behöver lite hjälp med designen här på min vackra av blogg av någon.
Kommer fråga min vän Hang Bui om det. För jag är inte så teknisk på datorer.

Det är för övrigt rätt surt att alla jag känner får jullov idag. Men jag? Jag får i morgon.
Det tackar vi inte för. Vi tackar inte heller för att vi ska ha något fackeltåg i morgon genom hela stan?
Går vi på lekis? Ja, kanske.

Det gick faktiskt bra på mitt matteprov idag med. Jag hade inte övat en endaste gnutta på det heller.
Hoppas på bra betyg, för det är inte något jag är bortskämd med när det gäller matte.

Vaknade också av att min bror kom hem klockan 3 inatt efter att han har varit på fest. Vad är det för fel på dagens ungdomar? Festar så sent när det är skola dagen efter. Skäms på dom.

Nu ska jag fälla ner min kära dataskärm och engagera mig i skolan. Vi ska ut och gå tipspromenad som vi gör varje vecka. Kallar jag det att engagera mig i skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0