Tandkräm.

     Datum: 2007-12-20 Kl: 17:50:53
Detta har jag funderat på länge. Jag har frågat alla jag känner men ingen kan svara på detta. Då undrar jag om kanske ni kan?

Hur kommer tandkrämen ut så perfekt från tuben. Alltid kommer den ut lika dant. En tjock vit korv med ett rött och ett blått perfekt sträck på. Men hur kan det alltid göra det? För hur mycket man än håller på och mojsar med tuben så kommer den perfekta korven ut.

Så jag har funderat lite, vilket inte händer så ofta. Ligger dom olika färgerna i olika fack eller påsar där inne? Ja menar, hur skulle det annars gå till? Det är något jag måste få reda på omgående. Jag har funderat på att klippa upp en tandkräm och kolla hur det ligger till där inne. Men då får jag nog min mamma efter mig om hon får reda på att jag klipper upp nya tandkrämstuber bara sådär. Och ja, den måste vara ny. För nästan hela tjusningen med att klippa upp en ny tandkrämstub är ju för att jag aldrig har gjort det innan. Då ska den vara full så attjag  får ut mesta möjliga av upplevelsen.


Kommentarer
Postat av: Gert

Jag tror att jag sett hur det där går till på typ hjärnkontoret eller ngt. Men jag minns inte hur det var XD haha.

2007-12-22 @ 15:30:15
Postat av: sanna classmate.

din lilla blondie, har du aldrig öppnat en eller klippt sönder en för
att kolla? inte fan ligger dem i påsar hahahahaha

2008-01-05 @ 02:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0