En helt vanlig dag...

     Datum: 2007-02-07 Kl: 21:43:15

Bilden idag var helt okej. Vi skulle bara flytta lite bord och sånt till ett annat hus eftersom bilden ska flytta. Jocke, Anton, Martin & Hung ! Det gick verkligen kanon för dom att flytta tidningslådan. Jockes ide med att låta den rulla ner för trappan blev verkligen lyckad. 2 av hjulen trillar av. Så dom fyra får bära lådan resten av vägen och det tar ca 20 minuter för dom att få dit den xD Hahaha .

Gympan var faktiskt riktigt kul idag ! Eller det där med stångsakerna kunde vi kanske hoppat över men ^^, Efter det var det iaf dragkamp med oss själva. Herre min skapare vad dom drog. Hung hängde typ en halv meter över golvet innan han trillade ner xD Jag hade fasen röda märken överallt efter det ^^, Sen var det rockringstävling som jag & Amanda fick dela på segern :D . Sen var det killerboll och vad händer ? Jag Michaela Lundberg skuter ut hela klassen utom Nicklas :O Så alla bara stod och skrek att han skulle skuta ut mig ;) Det trodde jag inte om mig själv, att jag var så duktig ! ;D Så jag & Martin blev lektionens lirare ;) .

Sen på so:n så sköt Danne nitar på mig hela tiden, och så nitade han fast mitt engelskapapper på min pärm, så det sitter där nu ! xD .

Sen Sara idag. Sådan störd unge. Här sitter vi på mitt rum och är helt inne i det vi håller på med och pratar inte med varandra eller något. Så helt plötsligt säger hon så här: Linn kommer få göra 2 prov vecka 9 :O . Så ser hon helt förvånad ut xD Jag skrattade så jag skrek. Vad fasen fick hon det ifrån ?

Sen hade vi äntligen våran efterlängtade stjärnskådning med :D Det blev kanon. Inga stjärnor ute och vi frös efter 10 minuter. Smoothien drack vi i en nappflaska med sugrör. Så satt vi i varsin solstol i varsin sovsäck xD Haha . Men det var kul ändå ! :D

Jag har ångest inför nationella proven i morgon ! xD

/ Michaela .

Mickan & Sara stjärnskådning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0