Fredag...

     Datum: 2007-02-02 Kl: 17:42:47
Skönt. Skolan idag vart helt kanon. En applåd till Jocke, Hung & Anton som lyckades spränga sönder någon sak på fysiken precis efter att Rebecca & Malin gjort det och Holger förklarat att man inte fick göra så som dom hade gjort. Det kom skit mycket rök och sen läckte det ut någon vätska som luktade TORSK ! Det gick inte att andas, så vi fick öppna alla fönster xD Sen fick dom städa upp allt ;)

Sen blev det ju inget slagsmål heller ;( Jag som hade sett fram imot det hela dagen ! Men det var ju dom små som var töntiga och la sig så xD . Så Hung vann ! :D

Älsklings Carolin har vatt hos mig tills nu ! <3 Vi har ätit semlor för min mamma firar. Hon har fått 55.000 kronor idag ! Känns bra, för här ska jag se till att vi gör något bra av pengarna ;)

Senare blir det nog Amanda & Carro skulle nog komma med ;)

/ Michaela .


Carolin & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0