Mickan & Andrea...

     Datum: 2007-02-01 Kl: 22:08:16
Vi var på G idag ! Woho ! Intervjuerna stog som spön i backen xD Hahaha. Andrea var intervjuare och jag var alla personerna. Intervjuerna blev mycket intressanta och allas liv slutade lite här och var. En del som underklädesmodeller i USA xD Hahaha ! Eller också kanske någon som vill ha en "frostfry fris från Elon" ? xD Hahaha.

Vart med Hangi med direkt efter skolan. Vi drack gräddsås och hon tycker att jag är en snickare bara för att jag sörplade såsen ? ^o) xD .

Nu ska jag gå och leta rätt på min "budget mp3 med fattig låtar på" enligt Daniel xD Sen ska jag duscha. Och inte kommer jag i säng i tid denna kvällen heller. Jag får ta det till nästa vecka xD .

Haaaa de ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0