Snö...

     Datum: 2007-02-21 Kl: 21:56:26
Baaah ! Varför har vi snö ? Bara för det så fryser jag när jag ska cykla till skolan !

Dagens bästa, Daniel Montecinos ! Han kommer in i klassrummet och sätter sig på stolen och hänger för att han är trött. Och Åsa bara: Är du inte på humör Daniel ? Och vad säger ungen: - Nä, min katt dog igår. Den kvävdes till döds. Åsa bara: - Jaha, fy vad hemskt. Hur kunde han kväva sig ? Och Daniel babblar på och säger att den satte mat i halsen och kvävdes och dog. Så Åsa börjar prata på om hela historien hur hennes katt dog. Sen så verkar hon typ tro att Daniel satt och lipade eller något. Hon bara: - Ja, jag förstår att du är ledsen. Jag började också gråta när min katt dog. HAHAHAHHAHA xD Vad fasen tror hon ? Daniel har för fasen aldrig haft någon katt. Sen började hon fråga om Danne hade vägt sin katt, men det hade han aldrig gjort så då undrade hon om han inte ångrade det nu när den var död ? ^o) Sen sa Danne nått typ: - Han var jättetjock min katt, fast jag råkade sparka honom en gång så att han bröt några revben. HAHAHAH xD Sen fixade Fidde så att vi hade en tyst minut för Dannes katt. HAHAH xD Vad fasen höll vi på med ? Där satt vi på våran engelskalektion och hade en tyst minut för Dannes ihjälkvävda katt som aldrig äns har funnits xD HAHAHA !

Sen fick jag en chokladboll av Jocke bara sådär, men jag vet inte varför xD Han bara köpte den och gav den till mig utan att säga något ;) MEN TACK ÄNDÅ JOCKE ! :D

Sen har jag vart med Sara ! :D Vi somnade, som alltid. Sen sjöng jag ;D

Jag har idrottsprov imorgon. Det handlar om träning, skador, anorexi och bulimi, hjärt och lugräddning och badmintonregler. Varför badmintonregler av alla sporter om jag får be ? xD

/ Michaela .

Mickan  Sara Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0