Amandas Pappa...

     Datum: 2007-01-24 Kl: 22:15:15
Han är snäll, för han skjutsade mig & Amanda till skolan idag :) Så jag fick ta mackan i handen och iväg till Amanda. Så var det bara att ha QP tunering utanför hemkunskapsdörren i 45 minter innan vi började ^^ Klassrådet gick kanon, bara att Rickard & Rolf verkligen inte pratar med varandra xD

Sen var det bild, som Micks inte är så värst bra på, men det är ju bara vikarier hela tiden så dom kan man lura lite ;) Hemkunskapen gick gallant ! Soppa a la Hung & Anton ;) Den gick faktiskt att äta (Y)
Sen satt vi och "hängde" lite med flicksen innan det var dags för Idrott. Idag var jag riktigt duktig på det kan jag lova ! Först lyckades jag fastna hängades över 2 bommar, sen rasade jag ihop 3 gånger när jag skulle stå på händerna, och sist men inte minst så har jag självklart turen att få dom ringarna som är så högt upp så att jag inte når dom ^^ Så där får jag stå och hoppa som ett dagis barn enligt Amanda för att försöka få tag i dom, och det fick jag med (Y) 

Sen bara tillbaka en snabbis till Västbo och klara av So & Engelska ^^ Vad händer då, när jag sitter och dricker min juice ? Jo, då kommer Cecilia fram till mig och börjar storlipa mitt framför mig. Så kommer Ann och frågar vad det är. Då säger Cecilia att flickan säger dumma saker till henne. Då ber Ann henne visa vem det är. Då går ungen fram till mig och pekar på mig och säger: Det var hon den blonda ! Jag fattade ju för fasen ingen ting, och vad skulle jag säga ? Där står Cecilia och lipar som en gris och skyller på mig ? :O xD Men Ann fattade att jag inte hade sagt något xD

Sen gick Jag & Amanda hem till mig och drack varm choklad (Y). Jag tog först en jätte slev grädde i min. Så blev det så mycket att jag aldrig kom ner till chokladen. Men sen när jag väll kom ner dit så la jag på 2 skedar till, för grädde kan man inte få för mycket av ;)

Sen lurade vi min lillebror att man äter diskmedel på högstadiet xD Hahaha ! Han gick ju på det med ^^ .

Nu ska jag läsa Kemin innan jag somnar ;D

Btw, Stephanie är sjuk idag ! Det tycker vi inte om "( . Det är synd om henne <3

/ Michaela .


AmandaStephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0