Dagen dåra...

     Datum: 2007-01-15 Kl: 19:03:21
Skoldagen idag gick inte fort vill jag lova. Den var helt seg och bara rutten. Annars hände det väll inte för mycket roligt. Jag har bara slösat pengar ^^, Det har gått en dag på veckan och jag är redan skyldig Amanda 15 kronor xD . Men hon ska få tillbaka dom någon dag. Det ska jag lova !

Min röst har inte varit den bästa idag heller. Jag låter herregud som en man när jag pratar xD Men nu är jag förkyld i näsan istället för i halsen, och det är inte bra ;( .
Sen har jag matteläxa också, men den har jag nästan gjort färdigt. Det beror på om jag orkar göra talen jag inte kan eller inte xD .

Vad fasen ska jag välja till gymnasiet ? Jag blir cepe på det !

Tjaaaadå : )


Btw, jag tror jag har fått en sjukdom i mitt öga ^^, Helt plötsligt får jag en massa tårar så det bara svämmar över xD

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer inte undan ;)Jo, jag skojjar bara, vi löser det serru. Det är inte lätt här i livet med gymnasium och grejjor haha. Det fixar sig (Y)

2007-01-15 @ 19:25:27
URL: http://AmandaPunkt.blogg.se
Postat av: HANGIS!

LIIIIIIIPSIL HAHAHAHAHAHA! :D

2007-01-16 @ 07:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0