Fredag...

     Datum: 2007-01-18 Kl: 22:05:23
Är det i morgon och det tycker jag om ! :) Men något jag inte tycker om är att min bror är ledig i morgon och snäll som han är ska han självklart sätta klockan och gå upp så att han kan kolla när jag måste gå upp och gå till skolan och sen går han och lägger sig igen ! Baaah ! ^^ .

Skolan idag gick kanon ! Slapp idrotten för att jag är förkyld ;) Sen var det bara hyffsat lätta lektioner och många håltimmar ;D

Sen vart på Gärdet idag med. Det var väll inte sådär superkul men det gick. Esteternas elevshow var rolig iaf ;) . Nu har jag 7 dagar kvar att bestämma mig .

Måste göra alla 80 glosorna nu, eller repetera dom ^^ Jag orkar inte ! Men Mickan måste ! xD

Tjaaaaarååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0