Helgen .

     Datum: 2007-01-21 Kl: 13:03:24
Fredag: Var med Sara & Andrea :) Hemköps fyndlåda kan roa många flickor en fredagkväll xD Sen vatt vi med Hang, Malin, Amanda & Fidde. Men dom kände för att gå ut en sväng så Jag, Andrea & Hangi stannade kvar hemma. Men efter ett tag drog vi till Gert och spelade in filmer. Eller jag spelade in filmer, för ingen annan ville vara med ;( . Sen undrar jag bara vad jag har för kompisar ? Dom kommer hem till Amanda där vi är med en skål från mitt hus med sardiner i som dom har granerat med majonäs och ketchup ? xD Haha. Sen kollade vi på Bilar och sen gick alla hem ;D .

Lördag: Går upp rekordtidigt för att vara jag, halv tio ;) . Sen tvinga med Mammi & Pappi till Jkpg en stund. Sen hem och vara med Sara & Amanda. Sen till Jocke typ vid 7 och kolla på film. Börjar med The Grudge 2. Den var äcklig i början men i slutet så var den inte så farlig. Jocke, Anton & Hungs plan att skrämma oss gick så bra ! Hahahaha xD. Sen kolla på Borat. Efter det gick alla utom Jag, Fidde & Sara ut och skulle kolla på kineser ^^. Sen när dom kom tillbaka gick Jocke upp och fixade varm choklad till alla, så kollade vi på World Trade Center ;D .

Söndag: Sitter här. Måste städa mitt rum senare. Händer nog inte för mycket idag .

Jocke, Torsten kommer inte klara sig i Tokarp. Jag läste ju att han kommer krypa tillbaka till sin mamma xD .

Min vän Paulina ringde på kvällen med ;) Hon ville kolla vad vi höll på med ;D

/ Michaela .


Kommentarer
Postat av: Mary

trevligt =)

2007-01-21 @ 13:11:56
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0