Mickan is the shit !

     Datum: 2007-01-29 Kl: 22:01:27
Så står det på Fiddes pärm. Det ser riktigt bra ut ! ;D
Jag & Amanda har varit hemma hos Mathisen och käkat kladdkaka idag :D Sen satt vi i hans snobb fåtöljer och kollade på tv tills vi blev utslängda ^^ Turbo låg och sov i handfatet xD Hahaha !

Sen var det pulka på ekekullen. Herre min skapare vad halt det var :O Men dom skulle så klart åka ändå ^^ Även fast det höll på att bli Jocke & Hungs sista dag i livet idag. Dom åkte på var sin pulka ner för backen. Så går det så snabbt så att dom inte kan stanna. Så dom kör rakt genom skyddsnätet och slår en en volt och landar på vägen. Samtidigt som det kommer två bilar från båda hållen :O Sen fick dom inte åka mer för oss xD
Sen satt vi alla hemma hos Jocke och drack varm choklad och kollade på Dr Phil ! xD

Har lovat Jocke att göra matteläxan på spanskalektionen i morgon så att han kan skriva av den ^^ Fast det var hans tur att göra den ! -.- Varför lovade jag det ? xD

Måste sova nu, för det stod i mitt horoskop att jag skulle gå och lägga mig tidigt ! ;D

/ Michaela .


Nalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0