Mickans Mami...

     Datum: 2007-01-31 Kl: 22:39:36
Är snäll ibland. Iaf när Mickan fjäskar till sig skjuss till Västbo ! Så vi tackar Andrea för att jag fick låna hennes mobil <3  Skolan gick hel galant. Där var det inga problem för mig. Förutom att den nya isoleringen luktar hamsterkiss i sågspån ! xD

Joakim Bladh fyller år idag med ! :D 16 år och allt. Det är inte alla som gör det. Grattis ! :) Men han har inte fått någon present av mig :O Men jag kom på den bästa idén. Så det får bli min present till honom från mig ;D

Ska lägga mig tidigt ikväll. Får se om det lyckas ;D Eftersom dom andra 3 nätterna har spårat ur totalt xD

/ Michaela .


JockeFylle år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0