Min Farfar...

     Datum: 2007-01-22 Kl: 21:25:34

Har fått åka ambulans idag :O För han fastnade med sin arm under ett träd. Så han är på väg i ambulans från Värnamo till Linköping till någon som ska lappa ihop hans arm, för det var visst värsta köttsåret över hela armen och skinnet var borta så sener och muskler och hela paketet syntes "( . Men det blir nog bra, hoppas jag på :)

Skolan idag var inga problem. Jag var nästan inte äns trött när jag skulle gå upp ;) Så dagen flöt på bra. Sen vart det hem till Amanda och sitta och äta onyttigheter och kolla på tv . Jamie ;) .

Jag måste också bara nämna att jag har blivit duktig på matte ! :D

Tjaaaarå ! :)




Kommentarer
Postat av: Hanna

STACKARS DIN FARFAR! :O

2007-01-23 @ 19:31:40
URL: http://hannaistheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0