Ska jag bli...

     Datum: 2007-01-17 Kl: 21:43:45

Frisör eller något inom hår och sånt ? Det vet jag inte och det stör jag mig på ! Skolan verkar ju bra och så, men jag vet inte ^^ . Var iaf där idag och kollade. Man fick typ testa alla deras saker och tvätta och fixa frisyrer på varandra om man hade någon att gör det på. Men det hade inte jag så jag fick vara med någon annan tjej som också var där och kollade ;) . Men hon vart helt okej, och tvättade och lockade mitt hår ;D .

Aja, efter skolan drog man hem med Amanda och käkade mat efter att vi hade fått chips av Hung som färdkost ;D. Hemma var huset redan fullt av tusen ungar . Men det fick gå ändå . Sen gick vi upp och la oss i soffan och jag satte på konserten med Gyllene Tider. Baaah ! Fasen vilka sommarkänslor man fick ! Blev helt störd av allt. Det är ingen sommar utan Gyllene Tider och deras låtar (A) .

Sitter och fular mig med Sara på msn nu (A) Söööötnoos <3

/ Michaela .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0