Snöbollskrig...

     Datum: 2007-01-26 Kl: 19:54:59
Är det hela tiden nu för tiden. Fast det är faktiskt kul :D Varje dag efter skolan så är det det som gäller när man går hem med alla ;) Carl verkade väldigt glad över sitt headshott på Linn xD Kanske att hon inte var lika glad ;) Tyvärr är jag inte lika bra som killarna på att träffa med snöbollarna, men det är sak samma. Huvudsaken är att den kommer iväg !

Idag i skolan blev jag den lycklige att bli fastbunden med en elsladd i klassrummet ^^ Jag är på väg in helt fridfullt och vad händer ? Hung kastar ett lasso som är gjord av en sladd runt mina ben och drar åt. För att jag inte ska ramla så tar jag tag i en stolpe mitt i klassrummet. Men då virar han så klart fast mig runt den ^^ Jocke är ju inte bättre han. Han vill att jag inte ska kunna prata, så han letar efter tejp. Men när han inte hittar någon så försöker han trycka in ett helt A4 papper i munnen på mig xD Sen så är jag fast där mitt i klassrummet och alla andra sitter på sina platser och kollar på mig. Så kommer Holger in och där står jag som en tönt och kan inte komma loss :O Han skäller ut Hung som as men jag fick inget skäll ;D .

Sen åkt pulka med alla åttor ;) Det var kul och jag var faktiskt äldst för en gångs skull. Känns bra, känns bra :D

Jag fick handkräm från Hangs hus idag. Den lukat C-vitamin ! xD

Snart kommer Andrea, Sara & Hangi ! Dom ska sova hos mig :) Malin skulle nog komma förbi en sväng med (A) .

Tjaaaaaaaaadå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0