Åh du heliga sovmorgon.

     Datum: 2008-04-14 Kl: 11:53:43
Idag började jag inte förrens 20 över 12. Fattar ni hur otroligt skönt detta var för mig idag ? Jag kunde sova ända till nio men jag var i och för sig tvungen att gå till stationen. På vägen dit kändes det som om jag skulle svimma men jag hade inte precis tid till att stanna och vila. Så det var liksom antingen eller.

Nu sitter jag ensam i klassrummet för alla är nere och äter, så när Sofia kommer tillbaka får hon nog ställa upp och följa med mig ner och äta.

Det kändes lite onödigt att åka hit idag för att bara ha en lektion. Jag åker en timme buss hit för att ha en lektion för att sedan åka en timme buss hem. Det känns sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0