Always Allsvenskan !

     Datum: 2008-04-28 Kl: 11:23:25
Nu är idrotten avklarad än en gång och det var fotboll som stod på schemat. Snacka om att jag & Linn var det bästa laget och vi höll oss i allsvenskan 3 av 4 matcher. Slå det ni ! Det var en tjej från Lisa-klassen som höll i lektionen, hon var bra. Till och med lite bättre än Emma. Hon borde vara stolt, även fast hon inte hette Lisa som Emma sa.

Nu ska jag in på undertexter igen, sneälla be till gud, det måste ha kommit. Sofia sitter här jämte mig och bara snackar om hur bra "The Blair Bitch Project" var. Jag har inte kraft att vänta mer !

Kommentarer
Postat av: Hanna

den kommer snart, jag är ju hemma nu;)
nu ska jag äta naturisar och kollar på gossip girl.. hoppas du ha det bra i skolan ;)

2008-04-28 @ 13:37:32
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0