Det här trodde ni inte om mig !

     Datum: 2008-04-15 Kl: 19:05:58
Jo ni, mina kära vänner. Jag ska strax ut och gå med min kära mor. Det är absolut hon som har fått in mig på det här spåret, det är inte jag. För jag för min del hade tänkt ta på mig pyjamasen och gå och lägga mig så här klockan sju och kolla på avsnittet av Cashmere Mafia som jag missade igår. Men det satte mor min stopp för som ni ser. Men min kära mor är inte världens snabbaste pesron, nej nej. Utan nu måste hon fixa i ordning tvätten och fixa med lite annat innan vi kan gå. Varför kan vi inte alltid göra allting på en gång som jag vill ? 

Min kära vän och mitt ansikte utåt här i bloggen Angelica har skaffat sig en egen blogg idag på sitt egna insiativ. Om hon kommer hålla i gång sin blogg är en annan femma för hon är inte så aktiv när det gäller sånt. Men jag ska länka till henne när hon har fått i ordning designen på bloggen för nu är den ful och fula bloggar vill vi inte läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0