Egen hårvård / Kvällen

     Datum: 2008-04-04 Kl: 22:37:10
Hade som sagt egen hårvåd i skolan idag. Tonade bruna slingor och blekte lite ljusa men mina bruna slingor gick åt det röda/lila hållet. Hur kunde dom göra det ? Jag som la i hela min själ i att välja en brun färg utan dom pigmenten men icke. Lila/rött blev det. Men det får duga det tvättas ju ur lite efter ett tag. Klippa som var fullständigt nödvändigt för mitt hår han vi inte med. FASEN. Men hoppas vi får tid till det nästa vecka (:

Åkte till Amanda direkt efter skolan. Vi glodde på tv och sen pallrade vi oss till Ica för att inhandla till tacos. Sen fläskade vi oss det och dansade lite i köket och sen mot Amandas vilja så kollade vi på postkodmiljonären innan Talang började. Sen dirket efter det ringde Paulina för hon hade någon form av abstinens efter oss för det har plingat i min telefon med "Joakim Bladh" på skärmen hela kvällen. Men nu har i alla fall hela patrasket pallrat sig hit. Men Jocke, Jonsson & Bn åkte för att kolla på några som rökte på ? Fråga mig inte .

Vi får se hur kvällen slutar ! (: Hoppas ni andra har en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0