Fullegubbar har invaderat mittt hus !

     Datum: 2008-04-26 Kl: 20:02:56
Nu är det så som säkert ingen har gått miste om att det har varit det så kallade "Trajet" idag. Självklart har min pappa och hans kompisar gått och jag kan meddela att deras alkoholintag har varit mycket över det normala. Så nu verkar vårt hus vara platsen där dom har sin så kallade efterfest. Det betyder att mitt underbara hus har blivit invaderat av fullegubbar och jag skojjar inte, dom är överallt. Det kryllar av dom ! Innan gick jag ut på altanen och där satt en gubbe som jag aldrig sett förut, packad som satan och frågar mig: "Hur är din syn på livet?" Ehm, ja du den är väll bra, antar jag? Vad skulle jag svara på det liksom. Sen kommer en annan och bara: Kör på hårt, ni är unga och kommer aldrig få så här roligt igen ! Man bara, jaha tack för tipset.

Sen hörde jag mystik bögmusik uppe så gick jag för att kolla. Då är det min pappa som har satt på musik för att den ena gubben tydligen inte kunde duscha utan musik. Jag slänger en blick mot toadörren som bara var en glipa öppen som tur väl var för efter närmare efterforskning sa min pappa att han inte hade kläder på sig. Tacka gudarna för att jag inte såg det för då hade min sömnrytm som jag har byggt upp i snart 17 år varit förstörd. Sen efter ett tag hör jag röster från två stycken på toan nere. Då är min pappa och en annan gubbe inne på toan tillsammans och kissar. Det äcklade mig !

För att rädda mig ur detta ringde jag Paulina & CO och undrade om jag kunde vara med dom. Men efter många om och men så skulle dom på streetrace och alla kunde inte hänga med så jag skippade det. Men Paulina skulle slå en pling när dom kom tillbaka. Då är jag snabb att joina deras sällskap för här känns det inte riktigt bra att vara !

Låt mig komma helskinnad ur detta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0