Fy farao vad ruttet !

     Datum: 2008-04-17 Kl: 21:42:33
Det som skulle bli så bra imorgon kommer nu bli så äckligt ruttet. Jag & Amanda skulle ligga i deras schaslonger med var sin dator i knät, käkat kebab och kollat på talang. Men nej, nu ska hennes föräldrar vara hemma i ställer bara för att dom ska på 50-års fest på lördag. ÅÅÅÅH VAD RUTTET ! Nu är jag jätte tjurig för det förstörde min dag och Gert ska inte äns komma hem i helgen. Det är ruttet -.-

Nu ska jag kolla på Efterlyst och sen sova för Hanna får man inte en ledig telefonminut med. Bajs Mister X tar alltid all hennes tid. Jag som behövde ringa och klaga och tjura av mig lite innan hon åker till Egypten.

Har en riktig skit kväll önskar ettt ruttet Mickan as !

Kommentarer
Postat av: hang

polisen tog dom xD

2008-04-17 @ 22:11:36
URL: http://hang.blogg.se
Postat av: Gert

Mickan är mulen, tjalalalala! ;)

2008-04-18 @ 11:53:53
URL: http://jonnaostensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0