Fy farao .

     Datum: 2008-04-09 Kl: 16:57:52
Dagen igår blev hur skön som helst. Vi fick gå och kolla på fotbollen och sol och varmt var det ute så där satt vi och gottade oss. JB vann med 3 -0 med så det var bra. Sen blev det fika för hela slanten för jag blev påverkad av mina kära vänninor.  Efter det blev det Donken med mamma och broder och sen var dagen i stort sett slut. 

Denna dag har däremot varit värre. Vi hade matteprov och när vi rättade det så blev jag i eld och lågor. På första talet hade jag och Sofia bara svarat "70" utan att ha med hela uträkningen. Vi sket i den bara för att det var så lätt så vi räknade ut det i huvudet. Sen när vi rättade så sa hon att vi inte fick något poäng för det för hon kunde inte veta om vi hade kollat på någon annan eller gissat oss till rätt svar. Då blev det uppror vill jag lova. För hon hade sagt innan att "det är ju en fördel om ni har med uträkningen så jag kan se hur ni har tänk". En fördel ja, men alltså inget måste ? Sen hade en annan i min klass skrivit uträkningen rätt men fått fram fel svar. Men det får hon 2 poäng för ! Det är så jävla orättvist ! Som Sofia sa: "Hur kan man få rätt när man har tänkt rätt men svarat fel men inte få rätt om man har skrivit det rätta svaret men inte har skrivit med uträkningen". FY FARAO !

Jag är så äckligt tjurig idag. Jag kommer typ inte kunna träffa Hanna i morgon och det har inte kommit ut något nytt GG än. Denna dagen kan gå och dö.

Kommentarer
Postat av: Majken

yes! :) först blir du medlem på ex youtube eller dailymotion (jag föreslår dailymotion!)
sen laddar du upp filmer och när du har gjort det så får du en HTML kod till filmen :)
när du skriver inlägget så klickar du på HTML knappen som finns på samma rad som knappen där man laddar upp bilder.
klistra in koden där och tryck på uppdatera :)
kram!!

2008-04-09 @ 17:20:49
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Sofia

Mmmmmm dra åt helvete med henne :@

2008-04-09 @ 18:03:46
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0