God morgon !

     Datum: 2008-04-06 Kl: 11:57:24
Idag är det en riktigt rutten söndag som vanligt. Jag har laddat ner "Systrar i jeans" hela natten för att få se den idag på morgonen. Men till min stora besvikelse så hade jag tagit en sådan version som måste packas upp och antingen är det jag som gör fel eller så är det min dator som är total knäpp för det har tagit över 2 timmar snart. Jag tror dock på det andra alternativet för datorn jag laddar ner på har inte varit frisk sen förr förra sommaren typ. I väntan på att det skulle packas upp så tänkte jag kolla på ett avsnitt av GG men det hackade bara idag så det var bara till att glömma. Så nu ligger jag här i sängen och har inte ett skit att göra. Chips åt jag till frukost men jag vet inte varför. Efter middagen bär det av till mormor på kalas för hoh har fyllt år. Det är väl kanske inte så jag hade velat spendera min söndag men det var faktiskt ett tag sen jag träffade henne så känner att det faktiskt är helt okej att följa med idag (:

Vad ska ni göra idag ? (:

Kommentarer
Postat av: Gert

Jag ska patrulera tillbaks till Eslöv :) Hälsa mormor! ;)

2008-04-06 @ 12:12:13
URL: http://jonnaostensson.blogg.se
Postat av: Sofia

Förhoppningsvis kolla GG när det är färdig laddat :)

2008-04-06 @ 18:04:55
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0