Godmorgon, det är dimma !

     Datum: 2008-04-10 Kl: 08:20:39
Idag när jag vaknade upp så var det dimma överallt. Jag hatar dimma, för då ser inte bussen mig där jag står och väntar. När jag satte mig så var det upptaget på platsen bakom min vanliga plats, så då satte jag mig på en anna plats för att jag skulle kunna fälla ner mitt säte. Tror ni inte att jag sätter mig på den enda platsen där sätet inte går att  fälla ner? Jo då. Sen fick jag matrestkillen efter mig idag igen. Det finns alltså inget värre än det. Han luktar så fruktansvärt mycket gamla matrester. Så fort bussen saktar in och sen gasar igen så kommer det en liten vindpust av matrester och jag håller på att avlida. Jag hade syrebrist när jag kom ut i friska luften igen efter att ha andat i min halsduk i 15 minuter.

Nu ska jag lära mig hur en dator är uppbyggd. Någon som är avundsjuk?

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Aaa visst är det najs. Typ gå en långpromenad först så att man är trött i kroppen sen lägga sig i soffan med godis och kolla på TV - härligt!

2008-04-10 @ 10:07:42
URL: http://bysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0