Godmorgon, vart är min sol ?

     Datum: 2008-04-20 Kl: 10:15:30
Jag är redan uppe och inte gråter som min pappa brukar säga. Idag är det fotbollsmatch klockan 11 som står på schemat om allt går enligt planerna tror jag. Jag ska gå med Paulina & Co antar jag men hon lovade att ringa klockan 10 och det har hon inte gjort.

Varför vaknade jag upp idag utan sol? Hade dom inte lovat att det skulle vara sol och fint väder hela veckan?
Hmm, det där förstörde min dag en aning. Annars är jag på topp idag. Måste bara skriva färdigt ett arbete till Idrotten idag. Men det hoppas jag går fort.

Nu ska jag stiga upp ur sängen och äta fruksot för en gångs skull. De låter ju herregud på mig som om jag håller på att bli stor. Det är ju litehäftigt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0