Godnatt alldeles för sent !

     Datum: 2008-04-27 Kl: 23:04:05
Nu ska jag äntligen masa mig i sängen för att sova, för i själva sängen har jag legat i två timmar nu och sträckkollat på dom tre nya Andra Avenyn avsnitten. Jag var lagom trött och skulle precis sova, tänkte bara kolla in på bloggkoll först. Jag kan hälsa att det skulle jag aldrig gjort. Världens bästa bloggerska hade självklart lagt ut nya spoilers från Gossip Girl x15. Det finns nog ingenting som kan ge mig ett sånt glädjerus som just det. Så nu är det liksom adjöss till sömn om man säger så. Men det är ju en dag i morgon också som innebär 3 timmar lång idrott så det är bäst att jag anstränger mig lite och försöker sova i alla fall.

Jag ska drömma om mina män i alla fall för det vet jag att Hanna också ska göra. Vi ska bo ihop alla fyra i New York, bara så att ni vet (:
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0