Gossip Girl x 15 i skolan !

     Datum: 2008-04-30 Kl: 09:00:03
Idag var då domedagen för det hemska provet. När det är dags för prov i klass Sagofén så lyckas det otroligt nog alltid komma en härva med en smittsam epedemi av pesten. Självklart hade pesten slagit till idag också så när jag entrade klassrummet var jag helt ensam. Inte en tillstymmelse till människa fanns det där inne. Men allt som klockan gick så fylldes det på en aning. Så när klockan slog 08.15 och det var dags för prov så hade vi skrapat ihop till så mycket som 7 av vanligen 24 elever. Det var bra gjort. Jag kan hälsa till er som inte kom att prova vaar ganska lätt och tog max 15 minuter att göra. Så nu har jag en mega rast vilket betyder att jag ska kolla på 15 avsnittet av GG här i skolan ! Är du avis nu Hanna när jag får kolla på GG på skooooltid ? ;D

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha fan va skit! själv har jag de bra här i sängen ;)

2008-04-30 @ 10:58:49
URL: http://maarialiksom.blogg.se
Postat av: Hanna

OM JAG ÄR! Men vi ska se det ihop sen när jag kommer också :D:D

2008-04-30 @ 12:03:38
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0