Härlig dag !

     Datum: 2008-04-20 Kl: 21:31:45
Gud vad härlig denna dagen blev. Efter att jag gick till Sara så bestämde vi oss för att tillsammans med Andrea cykla ner och köpa glass. Efter många om och men så köpte vi alla tre en jordgubbsstrut som ingen blev nöjd med. Sen satt vi i solen och pratade och solade lite vilket resulterade i ett tomatoface.

image165

Sen åkte jag & Sara hem till henne och kollade på "Beck - Advokaten" för vi hade inget bättre för oss.

image166

Sen vill Saras lillasyter Elin att vi skulle hänga med henne ut och åka inlines. Snälla som vi var så följde vi med så snällt och det var faktiskt ganska kul, Vi packade på oss skydd för fulla muggar för det var inte igår vi åkte inlines precis. Sen åkte vi hem till mig och fikade och sen städade jag hela mitt rum, det ni.

image167

image168


Nu ska jag kolla på Andra Avenyn !
Puss Sunshines !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0