Hej IG-barn !

     Datum: 2008-04-29 Kl: 22:00:37
Idag hade jag planerat att plugga röven av mig för jag har ett dataprov i morgon som jag inte kan ett skit av. Men jag har pluggar 5 % av tiden idag. Restenhar jag spenderat framför tvn, på pappas jobb och framför två nya Gossip Girl avsnitt. Det känns sådär nu, jag kan verkligen ingenting. Vad har jag för glädje i framtiden av att veta hur en processor och ett moderkort fungerar? Berätta det för mig och jag lovar att pluga 5 % till.

Nu har jag i alla fall sett världens bästa serie och sa strax sova. Ska bara plugga 2 % till.

För övrigt så spenderade jag min busstrip hem med en full afrikansk gubbe. Vi hade ett mycket trevligt samtal om Ingmar Bergman, Afrikansk kultur, svenska flickor och rasister.

Kommentarer
Postat av: sofia

Bra! då hoppas vi på ig till dig också

2008-04-29 @ 22:30:28
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0