Historien om Nasse.

     Datum: 2008-04-19 Kl: 21:45:13
Sitter hemma hos JockePocke nu. Jag fick en smärre chock innan när jag kom ut på altanen och upptäckte att Nasses bur var borta. Jag trodde att Jocke hade lämnat bort Nasse och att jag hade sett henne för sista gången. Det var nästan så att det tårades i ögonen på mig men sedan så visade Paulina mig buren på altanen och Nasse satt där ute och var så söt. Så jag tog på Nasse sitt koppel och tog med henne ut och rastade henne lite.

Nasse är som ni alla vet ett killnamn, men den Nassekaninen jag pratar om är nämligen en tjej och här följer historien om hur Nasse fick sitt namn:

En solig dag fick Jocke denna söta kanin av sina kusiner som inte ville ha den. Joakim tog glatt emot kaninen och döpte den till Nasse eftersom hans kusiner sa att det var en killkanin. En dag var Jocke tvungen att lämna in Nasse på en kaninfarm för Jocke och hans familj skulle resa till Kenya och kunde därför inte ta hand om den. När dom kom hem från Kenya så hämtade dom Nasse och efter ett tag så blev den mystiskt tjocke. Helt plötsligt en dag när Jocke kom ut till Nasse så låg det kaninbebisar där hos henne. Nu kommer det tragiska i denna berättelsen. Nasse hade blivit gruppvåldtagen under flera veckors tid inne i killkaninburen eftersom hon var den enda tjejkaninen där. Stackars älskade Nasse. Jockes kusiner hade alltså fått veta fel kön när dom köpte Nasse så alla trodde ju att det var en kille. Jocke testade att kalla Nasse för Nasselina ett tag men det kändes aldrig bra. Idag är Nasse en söt liten kanin som trivs med livet och har den nedre regionen under kontroll och i bra skick.
För oss är Nasses kön fortfarande förvirrande och vi säger ofta "han" när det ska vara "henne" men vi älskar henne för den hon är vilket kön eller läggning hon än har <3

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0