Hur kan man göra så mot mig ?

     Datum: 2008-04-14 Kl: 18:58:01
Detta har jag länge undrat. Har inte dem olika tv-kanalerna någon som helst kommunikation med varandra? För jag menar, hur kan man sända både Okänd Diagnos, Top Model och The O.C klockan 4 varje dag? Det är veckans bästa program och alla sänds på samma tid? Vet ni hur frustrerad jag är över det här. Men nu så har dem tydligen ändrat så att The O.C sänd halv 5 istället men vad hjälper det. Ska jag först behöva välja mellan Okänd Diagnos och Top Model, och sen bara få se halva avsnittet för att sen få se slutet på The O.C ? Nej, jag skulle inte tro det. Skärpning med kommunikationen mellan kanalerna !

I natt har jag tydligen tatt av mig pyjamasbyxorna i sömnen. Det händer aldrig mig. Börjar jag bli en ny människa ?

Kommentarer
Postat av: hang

Du ska få ;D

2008-04-14 @ 20:41:45
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0