Hur kan man ?

     Datum: 2008-04-13 Kl: 22:40:39
Nu är jag larg, riktigt arg.

Jag hade ju engagerat mig i Englas försvinnande riktigt mycket tycker jag själv. Jag lästa alltid om henne i tidningen och när hennes mamma vädjade att man skulle kolla i sina förråd och sommarstugor efter henne så gjorde jag det. Jag sa till och med till en del att dom skulle kolla hos sig. Amanda kollade till och med i sin friggebod men där var hon inte. Jag la ner hela min själ i detta och vad hör jag idag? Att det där äcklet har erkännt att han har mördat henne. Kan ingen mörda han nu? Hur kunde han hoppa på den lilla söta tjejen? Fy farao vad jag hatar sådana äckliga skitar. Han kan ta och hänga sig någon stans och jag hade inte ägnat en endaste tanke åt honom. ÄCKEL !

Kommentarer
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Jag har hand om 3 barn som är 4,6 och 7 år. Det är väldigt mycket jobb med dessa 3 som du kanske förstår. Min kompis Cindy har 4 st, men dem är äldre och mer självständiga.
Jag har gått barn och fritid och jobbat på dagis i ett år (plus utomlnads på hotell) men detta är självklart mycket mer krävande eftersom man blir mer som en familjemedlem och inte en "fröken"

Tori och Victoria är samma person, förlåt om det var svårt att hänga med. Jag fattade inte heller det i början men nu är det så vanligt för mig.

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-04-14 @ 04:14:05
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0