I'm walking on sunshine !

     Datum: 2008-04-23 Kl: 10:33:54
Godmorgon Sunshines !

Idag är det inte vilket dag som helst utan det är onsdag vilket betyder att jag är ledig. Min lärare fick för sig att åka till Barcelona igår så då fick vi vara lediga idag. Hon valde världens bästa vecka att åka eftersom jag nu har en hel dag sola på, kan det bli bättre ? Linn ska bli röd som en tomat, jag ska bli röd som en tomat, det har vi lovat. Sen tänkte vi ta sommarjobb i en trafikkorsning som stoppskyltar.

Jag gick i alla fall upp redan halv 10 idag så att det finns en chans att jag somnar i morgon. Jag hade tänkt att jag skulle lägga mig här ute i soffan och kolla på tv, vilket jag gjorde också. Men då funkar självklart inte kanalerna? Då blev jag lite småsur, men sket i dom och tänkte att jag får väll sätta på Gossip Girl. Det gör jag och det funkade bra. Trodde jag va? Efter ca 5 minuter så försvinner ljudet och jag kan inte på något sätt få på det igen. Så det fick bli min gamla vän laptopen igen som vanligt.

Förövrigt så gick springningen igår bra tycker jag, även om Jocke & Fidde inte var lika imponerade. Vi var ute och sprang i ca 1 timme i både skog och på vägar. En timme är 45 minuter för mycket för mig som har suttit still i ca 4 år. Men det fanns några små inslag av roligheter, till exempel när Jocke sprang i fullfräs in i taggtråd två gånger och rev upp hela benet, eller när Fidde tappade sin sko i lera. Som avslutning i alla fall så fick jag hoppa lite studsmatta så då blev jag glad !

Nu ska jag ner och fixa mat som jag kan ta med mig ut i solen ! Wonderful !

image170 image171
Idag blir det till att springa till vattentornet. Hejja mig ! ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska du springa ikväll igen?? Jag funderar på att joina men jag kommer ju dö? haha Oh well, vi kan väl höras i eftermiddag? Puss!

2008-04-23 @ 10:42:57
URL: http://amandaostensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0