Jag avlider !

     Datum: 2008-04-26 Kl: 21:08:15
Det är extrem kaos här hemma. Den ena gubbens fru är värsta tönten och började nyss lipa för att hon tyckte att hennes man drack/dricker för mycket vilket han egentligen inte gör. Eller jo kanske idag, men han får typ aldrig dricka för henne. Sen så skulle en full gubbe stå och krama henne och berätta för henne hur bra hennes man var. Mitt i det stod jag och ville bara skratta rakt ut över hur patetiskt och töntigt det där var. Dom var så otroligt barnsliga, till och med min storebror tyckte dom betedde sig som fjortisar. Sen så sa jag till han som tröstade henne att jag tyckte det var så töntigt och då börjsde han dra en hel hitsoria om att det handlade om relationer och att livet inte bara är svart och vitt eller något ? Jag fattade noll men min mamma var i alla fall på min sida att det var hur töntigt som helst. Jag själv hade bara lust att trycka upp hans fru mot väggen och skrika henne i ansiktet om hur töntig hon var. Dock så höll jag tillbaka, tog min mat, gick upp till tvn och kollade på Fear Factory.

För övrigt så har jag piss tråkigt. Fidde är här och sitter på msn, spelar dataspel och kollar på Toy Story samtidigt.
Booooooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0