Jag dör av längtan !

     Datum: 2008-04-16 Kl: 18:42:54
Slutade som vanligt vid halv 12 idag. Efter det har jag inte gjort ett skit av värde. Jag kollade på ett Andra Avenyn, sen somnade jag till Cityakuten. Sen kollade jag på ett Andra Avenyn till och sen på Top Model Sthlm. Sen har jag bara suttit och väntat på maten och snackat med Hanna i telefon. Det äcklet åker till Stockholm imorgon för att på natten ta flyget från Arlanda till Egypten. Nej nej, jag hade inte alls önskat att jag hette Jonatan Nielsen och var hennes lillebror.

Sen snackade vi lite och Gossip Girl med. Det har fortfarande inte kommit ut någon mer undertext fast det är onsdag. Jag kan snart inte hålla mig längre det måste komma ut. Det känns som om jag väntar barn och ska föda vilken sekund som helst nu i väntan på den här älskade texten.

Season 1 - Episod 12 - School Lies - Kom till mig nu ! <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, du älskar verkligen inte Gossip Girl ;)

2008-04-16 @ 19:34:38
URL: http://factorygirl.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0