Jag syndar, jag går emot min kultur, jag gör allt precis nu på en och samma gång !

     Datum: 2008-04-28 Kl: 20:23:47
Jag har bestämt mig nu. Det tog tid men Hanna fick mig att vika av från min princip att inte kolla på nya avsnitt av Gossip Girl förrens det finns text till det. Anledningen till att jag hade den principen var att jag inte skulle kolla upp alla avsnitt på en gång för att sen får vänta så länge på att det skulle komma ut nya. Men nu har jag väntat i 3 veckor på att det ska komma ut text till avsnitt 12, men icke att det gör de! Så nu har jag bestämt mig, ja sviker mig själv. Just nu laddar min dator ner 3 nya avsnitt av GG. Det känns inte bra någonstans. Det känns som om dementorerna i Harry Potter har sugit ur mig allt mitt vett. Det känns som om jag konventerar till en annan religion. Det känns som om jag sviker mig själv. Som om jag gör något hemskt. Men fy farao till vilket gott ändamål jag gör det till. Jag kommer ju bli bättre på engelska med och de tär ju ett plus i kanten. Vad jag älskar det här ! Det känns så jävla rätt ändå !

Hanna & Sofia, imorgon ska här disskuteras !

Nu ska jag kolla på "Gossip Girl x12 - School Lies". Njut med mig !

image173

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen säger jag bara, haha

2008-04-28 @ 21:58:37
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0