Jordbävning

     Datum: 2008-04-23 Kl: 13:05:26
Sådär, nu är första passet av solning avklarat så jag tar en liten paus nu. Har legat ute i solen i runt två timmar och ätit lite pommes och köttbullar, kollat lite på Laguna Beach och läst lite. Det som är mindre trevligt är att mina grannar har valt att byta tak precis just nu. Så det springer liksom runt 5 snickare på deras tak som alla kan se mig sola precis hela tiden. Det känns inte riktigt bra. Sen så har dom börjat spränga i marken borta vid backen märkte jag innan. Jag låg nämligen och solade sen så hörde jag en stor smäll och hela marken vibrerade under mig. Det kändes nästan som en riktig jordbävning. Inte för att jag har varit med om någon sådan men jag tror att det skulle känts så i alla fall fast kanske lite värre då.

Nej, nu ska jag ut igen och jobba på min rödhet så att jag inte sviker Linn imorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0