Körkortskurs

     Datum: 2008-04-17 Kl: 20:19:57
Idag fick jag ta bussen vid halv tre som sagt för att hinna hem och kasta i mig en hamburgare och någon bulle som min lillebror tjatat till sig för att sedan kasta mig in i bilen för att åka till kursen. Där var jag från fyra till halv åtta och det var inget jag gärna gör på min fritid kan jag lova er. Men nu är det avklarat och jag hade syn som en falk, det ni. Så snart får jag mitt intyg att jag får börja övningsköra och det kommer sluta i katastrof antar jag.

På vägen hem missade jag ett samtal från herr Joakim Bladh. Paulina, du har ingen aning om varför han eller någon från hans mobil ringde mig ? ;D

Nu ska jag kolla på "Spårlöst" och sen sova.

Jo förresten, vår nya frisörlärare verkar vilja göra oss alla till en "big familiy". Vi skulle sätta oss i ring och berätta lite om sig själva och hon berättade om sig själv. Sen så ville hon veta om vi umgick med dom som var inneboende i klassen, men det gör vi inte med det kan ju bero på att dom som inte bor där pendlar. Hon verkade i alla fall vara dö rädd över att dom skulle få hemlängtan och så tykte dom hade vi var för uppdelade i klassen. Så då bestämde dom att vi skulle ha "dvd-kväll med popcorn" och så ska vi åka till Lottas sommarstuga tror jag det var och grilla och bada. Sagofén is going to be one big familiy !

Kommentarer
Postat av: Sofia

A BIG HAPPY FAMILY

2008-04-17 @ 20:44:50
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0