Läggning

     Datum: 2008-04-24 Kl: 10:01:14
Nu lägger jag läggning för fullt hus på min dam där inne i salongen. Hon är aningens plastig och det är tur eftersom jag råkade spille en hel kladd schampo i ögat på henne. Nu håller hon på att torka och sen blir det till att fixa till frissan på henne.

Nu har vi vår underbara rast och två killar från Idrott & Hälsa är här och hälsar på oss som vanligt. Mackan jag köpte var bergis från igår för den smakar inte nytt, men det går ner.

Förövrigt så försov jag mig idag för att jag drömde om Angelica. Hon har alldeles förstor påverkan i mitt liv märker jag.

Kommentarer
Postat av: Gert

Japp, jag planerar att vara där Lördag-Söndag, vad då? :O

2008-04-24 @ 14:11:30
URL: http://jonnaostensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0