Miami Ink

     Datum: 2008-04-27 Kl: 10:50:17
Här ligger jag i sängen med datorn som är min vanliga morgonrutin. Har kollat på Miami Ink som alltid på söndagar. Kollade ut innan och upptäckte att det är mulet ute. Hallå moder jord, jag skulle kanske sola idag!? Men nehe, jag får väl hitta på något annat då.

Jag vaknaden 08.31 idag av att jag fick sms. Jag drog till mig mobilen och kollade vem som ville mig något så här tidigt. Tror ni inte att det var Telia som hade skickat ut att mina gratis sms var slut. Vem i hela fridens namn skickar ut sådana tråkiga och onödiga sms till mig så tidigt på morgonen? Antagligen Telia, för dom har inget liv.

Om det bara kunde komma undertexter...

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag veeeeeeeet! jag blir så arrrrrg.
men det kommer bli chuck & blair det är jag nästan 100 på.. det är ju dom det ser man ju egentligen från första början.. men faaan JENNY & NATE DÅ??? whaat? :(:(:( nu ska jag se avsnitt 14 =))))

2008-04-27 @ 23:16:19
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0