Min dag är räddad !

     Datum: 2008-04-03 Kl: 10:37:59
Jag svängde in på undertexter.se för att bara av en händelse kolla om texten till avsnitt 10 av Gossip Girl hade kommit. Tro ni att det hade kommit eller ? Tro fasen att ni trodde det, för det hade det ! Och här sitter jag och har ca 6 timmar kvar tills jag är hemma och äns kan börja ladda ner avsnittet. Jag får hyperryck ! Så här kommer min kärlek och hyllning till Gossip Girl likt Kenzas kärlek till Tokio Hotel.

Finns det någon bättre serie ? Svar: Tvärt nej. Handligen är underbar och kläderna är bara något jag kan drömma om. Skådespelarna är ju så sygga så jag bara kan lägga mig ner och dö. Hanna & Jag är helt enkelt kära i den serien. Det är alltså på gränsen till att jag skulle gå genom eld bara för att få se ett ynkans avsnitt till. Jag har haft sådan abstinens efter detta avsnitt att jag inte kan inse att det finns nu. Jag går snart in i väggen av att tänka på att jag är i skolan medan min bror är hemma och har all möjlighet i världen till att kolla på det, men gör han det ? Nej, han tycker den serien är as dålig. Han vet inte vad han missar. Jag kommer ha eld i baken hela bussresan hem. Men jag tänker possitivt. Snart är jag hemma och då väntar himmelriket ! <3

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0