Mitt nagelkött.

     Datum: 2008-04-09 Kl: 19:48:48
Mina naglar bryts nästan aldrig. Det händer aldrig i vardagen om jag nu inte skulle få en boll på dom eller något i den stilen, så dom är för det mesta långa och bra. Nu för någon vecka sedan hade denna omgången långa naglar gjort sitt så jag klippte av dom. Det skulle jag aldrig ha gjort för nu har helvetet brakat löst. Nu när dom är så korta så korsta så bryter jag dom eller får sprickor i dom hela tiden. Det har gått ända in till det dära köttet så det gör jätte ont. Det gör ont om det till och med bara är lite vatten som kommer där. Så nu ska jag gå och duscha och tycka synt om mitt nagelkött ...


Kommentarer
Postat av: Majken

hm.. haha jag fattade ingenting av vad du precis sa :D men efter att du har laddat upp videon så tar du bara "skippa detta steg" och sen kommer videon upp. då tar scrollar du ner och så finns det två koder där.
en är om du vill länka till sidan och den andra börjar oftast med "

2008-04-09 @ 20:06:52
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Sara

För jag tänker att polisen kommer komma och ta mig hahaha. Jag vet jag är töntig men jag ska våga en dag ;)

Åh vad najs! Jag har lust att stanna hemma hela dagen imorgon och bara titta på massa härliga serier.. eller typ 1? Haha

2008-04-09 @ 21:57:37
URL: http://bysara.blogg.se
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Va kul att du är på väg som aupair, och som du märker så ser du hur det kan gå till hos en aupair familj. Det är upp och ner dagar, det är inte som på dagis men det är en riktigt bra upplevelse.

Vilka planerar du att åka med? Jag rekomenderar Skandinaviska Institutet (Auapir in America) som jag själv har åkte med.

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-04-10 @ 01:42:30
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0