Mitt nya liv.

     Datum: 2008-04-01 Kl: 21:03:53
Jag vet inte hur många gåger jag har haft "Mitt nya liv" eller något i den stilen som överskrift men idag passar den igen. Dessa två dagar har jag nämligen varit ute och gått en jätte lång runda och en lagom lång runda. Sen har jag också ätit fyra frukter och inte ätit något annat onyttigt. Jag känner att det här kommer hålla i sig. Några dagar i alla fall ...

Jag är trött som en jude idag och ska därför ta mig en apelsin och kolla på lite "Andra Avenyn" och sen sova.
För övrigt så lyckades min lillebror lura mig att Amanda var utanför vårt fönster. Jag som lovade mig själv att inte gå på något aprilskämt och inte något sådant lätt heller. Fan.

Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0