Nationella avklarat.

     Datum: 2008-04-17 Kl: 12:13:11
Så där, nu är uppsatsen i nationella engelska avklarad. Det gick galant eftersom vi skrev på våra datorer. Jag lider med er som måste skriva på papper för då har man ju inte word som kan rätta alla fel åt en. Eller jag kommer ju ha fel men inte en tillstymmelse till så mycket fel som jag hade haft om jag inte hade haft mitt kära word. Jag skrev i alla fall 2 och en halv datasida om min semester till Parias/Disneyland/St Tropez. Det var det ända jag kom på och lite lamt blev det i slutet men det fick duga ändå.

För övrigt så snackas det bara om Herpes här i klassen idag. Vi har en smittospridare ibland oss och det har skapat kalabalik. Hon har dock inte herpes i den nedre regionen så att ni vet det. Låna aldrig varandras läppglans ungdomar !

Jag får ta bussen som går vid halv 3 idag för jag ska på övningskörningskurs. Efter det brakar helvetet löst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0