OH HERREGUD ! :D

     Datum: 2008-04-16 Kl: 19:27:43
"[Spoiler] Gossip Girl 1x14: The Blair Bitch Project."

Det stod på hennes överskrift idag.
Oh herre gud vad det lockar i mig att se det.
Hon är världens bästa tjej för hon lägger alltid upp en massa bra saker.
Hon är den enda som kan göra mig riktigt glad sådana här ruttna dagar.
Jag kunde inte hålla mig helt så jag tvujkikade lite på alla fyra filmerna, men bara lite.
Oh herregud, jag avlider snart !



Det sägs förövrigt också att Leighton Meester har "kickat" Nan Zhang som spelar "Kati Farkas" från serien.
Slutat har hon gjort men kan inte tro att det är Leighton som fått henne att sluta !

image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0