Rent hus

     Datum: 2008-04-23 Kl: 22:13:47
Gubben som var med på "Rent Hus" idag var det sötaste jag sett. Han blev så glad när han fick gå på biopremiär och när han såg hur fin hans lägenhet blev. En riktig liten gullig gubbe det dära. Han hade en riktigt frän tavla från hans modellkarriär med, det är inte alla som har det.

Springning blev det idag igen. Gud vad duktig jag känner mig trots att Fidde hela tiden säger hur dålig jag är. Men snart är jag på proffs nivå, det tar bara lite tid med mig. VI sprang i alla fall en kort runda idag som dom kallade det, men det var alldeles tillräckligt för mig. Nu är jag helt utpumpad så nu kommer jag somna snabbt.

Godnatt allihop. Hoppas på sol imorgon med ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0