Sofia gästbloggar !

     Datum: 2008-04-29 Kl: 08:15:00
Hej hopp gummisnopp, sofia här!
Nu sitter vi som offer utanför fårat kära klassrum Sagofén i väntan på att göra nationellaprovet. Det kommer suga hårt!

Vi kan köra lite dagens outfit,
Mickan har jeans och en grå tröja.
Linnslus har shorts och en skjorta eller något
Emo har en klänning eller nåt, ser inte riktigt vad det är xD
Moi  Jeans och en grå tröja.

Mickan sitter och sjunger med sin ljuvlig stämma. OMG säger jag bara, sök till Idol xD

Nu börjar vi, bajs bajs på er!                                                                         

Kommentarer
Postat av: sofia

bra de! jag kaninte ett skit mer än vad jag kunde när jag gick upp i idag haha! hoppas inte du kan mer!

2008-04-29 @ 21:47:00
URL: http://Holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0