Sommarjobbet är mitt för första gången.

     Datum: 2008-04-24 Kl: 19:40:43
Bara för att jag inte har någonting att göra idag. Det är inget bra på tv så jag satte på en dvd med gamla Gossip Girl avsnitt. Det duger alltid, både under mina bra och dåliga stunder. Det ser ut som om mina personliga tränare får springa utan mig idag om det ska springas något, för jag sa att jag inte kunde springa senare än 7 och nu är klockan exakt 36 minuter över. För klockan 8 ska jag kolla på Spårlöst och det tänker jag inte missa.

Föressten så har jag fått min första sommarjobb i hela mitt liv idag. Jag ska sommarjobba på ett dagis i 3 veckor. Det känns bra, det känns som att jag tar tag i mitt lite ändå.

Fredag är det imorgon och då vet jag att min guldklimp i vardagen Linn blir glad. Hon älskar fredagar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0